Ruta 1

Ruta 1: Faro de Corrubedo-A capela da guía

Ola a todos! Hoxe imos falar sobre sobre a primeira ruta de este proxecto xacobeo que comezaba no Faro de Corrubedo e remata na Capela da Guía, sendo un total de 18,5 kilómetros aproximadamente.

Traxecto

Comezamos a ruta tal e como antes o mencionamos, no Faro de Corrubedo onde fixemos varias fotos e comezamos a ruta, a natureza era preciosa e a pesar de que o tempo non foi para nada vantaxoso, fixemos a ruta animada. Por Corrubedo visitamos algúns dos seus lugares máis coñecidos como o cabo de Corrubedo, as praias de Corrubedo como Balieiros, o porto de Corrubedo. Ao longo do paseo atravesamos numerosas praias como Espiñeirido ou Seráns. Sobre as 12:00 da mañá merendamos no merendeiro de Espiñeirido e un cuarto de hora despois continuamos coa ruta. Observamos numerosas infraestruturas como "A eirexa", a igrexa de Bretal ou o Dolmen de Axeitos (que rodeamos). Pasamos tamén polas grandes dunas de Olveira.

Ás 13:50, comemos no antigo campo de fútbol de Trumiáns e aproximadamente ás 14:20 continuamos coa andaina, na que os alumnos, divididos en grupos, atravesamos o paseo fluvial das Artes, a lagoa do Carregal, a lagoa das Artes e a canteira de Xarás. Ás tres da tarde xa estabamos cruzando o parque e a praia do Vilar e tempo despois, pasamos polos muíños de Amendo e a lagoa de Vixán. Finalmente, despois de 18,5 km de andaina, rematamos a ruta sobre as 16:10 horas na capela da “A Guía”, onde nos recolleron en autobús e nos levaron ao colexio.

Opinións

En xeral pareceunos unha boa ruta, disfrutamos da natureza da nosa zona ao mesmo tempo que o pasamos ben. Aínda que o tempo non foi tan bo como podería ser, foi unha ruta bastante agradable de facer.

Por Carlos D.V

¡Hola a todos! Hoy estaremos hablando sobre la primera ruta de este proyecto xacobeo que empezaba en el faro de corrubedo y acababa en la capilla de la Guía, siendo un total de 18,5 kilómetros aproximadamente.

Trayecto

Comenzamos la ruta tal como antes mencionado, en el faro de Corrubedo,  dónde nos tomamos varias fotos y comenzamos la ruta, la naturaleza era preciosa y a pesar de que el tiempo no era del todo ventajoso,  hicimos la ruta animadamente. A lo largo de Corrubedo visitamos algunos de sus más conocidos lugares como el cabo de Corrubedo, la playas de Corrubedo como la de Balieiros, el puerto de Corrubedo. A lo largo de la caminata atravesamos numerosas playas como la de Espiñeirido o la de Seráns. Sobre las 12.00 de la mañana, tomamos un aperitivo en el merendero de Espiñeirido y un cuarto de hora más tarde continuamos con la ruta. Observamos numerosas infraestructuras tales como "A eirexa", la iglesia de Bretal o el Dolmen de Axeitos (el cuál rodeamos). También pasamos por las magnas dunas de Olveira.

A las 13.50, comimos en el antiguo campo de fútbol de Trumiáns y a las 14.20 aproximadamente proseguimos con la caminata,en la cuál los alumnos nos dividimos en grupos, atravesamos el paseo del río Artes, la laguna de carregal, la laguna de Artes y la canteira de Xarás. A las tres de la tarde ya estábamos atravesando el parque y la playa del Vilar y tiempo después, ya pasamos por los muíños de Amendo y la lagoa de Vixán. Para finalizar, después de 18.5km de caminata, acabamos la ruta sobre las 16.10 en la capilla de "A Guía", donde fuímos recogido en autobús y llevados al colegio.

Opiniones

En general, nos pareció una buena ruta, disfrutamos de la naturaleza de nuestra zona al mismo tiempo en el que pasábamos un buen rato. A pesar de que el tiempo no era tan bueno como podría haber resultado, fue una ruta bastante amena de realizar.

Por Carmen Insua

Hi there! Today we´ll be talking about the first hiking route of this project, which was started in Corrubedo´s lighthouse and was finished in "A Guía´s" chapel, being aproximately 11,495 miles overall (18,5km).

Journey
We started the route (just like it was said before) in Corrubedo´s lighthouse, there we took some photos and we started hiking, the nature was awesome and despite the fact that the weather wasn´t quite adavantegous, we did it happily. Along Corrubedo, we visited some of its most well-known places, such as its end, its beaches or even its harbour. Along the hiking trail,we went through some beaches (just like Espiñeirido´s or Seran´s). About 12.00 a.m., we ate a snack and after a quarter of hour, we carried on with the journey. We watched some amazing infraestructures like "A Eirexa", Bretal´s church or even Axeito´s dolmen (place that we surrounded, but didn´t visit). We also went by the huge Olveira´s sand dunes.

At 13.50, we ate in an old soccer pitch (Trumiáns) and at 14.20 aproximately, we went on with the trail, in which we had to organizate in different groups, we  crossed Río Artes stroll and Artes and Carregal´s lagoons, as well as surrounding Xara´s quarry. A t 15.00 we were crossing Vilar´s beach and Natural park and after that, we visited Amendo´s mills and Vixán´s lagoon. At the end of the journey, after 18,5km (11,495 miles) we finished the trail in A Guía´s chapel, where we were picked up and translated to our school.

Personal thoughts
Overall, it was a great hiking route for us, we enjoyed our local nature at the same time we had a great time together. Even though the weather wasn´t as good as it could have been, it was an enjoyable route to do.

By Carmen Insua

1. Si la verdad es que la ruta fué realmente divertida ya que esta nos abrió la oportunidad de pasar un día en la naturaleza junto con nuestros amigos y compañeros, claro que sin olvidarse de nuestros profesores, quienes nos acompañaron toda la ruta y además se encargaron de que fuera agradable y segura para todos nosotros.
    También pudimos observar unos paisajes realmente espectaculares de la costa y mayoritariamente del bosque por el cual estuvimos durante una gran parte de la ruta, además pasamos por pequeños pueblos que ofrecían una gran mejora al paisaje. Las casas, la iglesia o la plaza del pueblo, elementos que conformaban una pequeña aldea de la zona, de las más antiguas y que reflejaban la historia de años atrás. La piedra era el elemento principal de cualquier estructura que pudiésemos observar en el trayecto, y casi no transitamos por la carretera, un pequeño detalle muy valorado por nosotros, los alumnos.
    En general la ruta ha sido fantástica, se notaba la planificación anterior del profesorado que se ofreció voluntario para acompañarnos y me encantó pasar un día caminando con mis compañeros por este entorno que conocemos tan poco.

2. Esta ruta gustoume, a paisaxe e os caminhos polos que se pasan son moi agradables á vista, ao ter un contacto estreito coa natureza podese disfrutar desta e deixar de pensar nos problemas actuais como as precaucions ante o covid-19. Sen embargo non había suficiente tempo para comer e as presas eran demasiadas por chegar ao punto de recollida, despois tivemos que esperar 2 horas para ir ás nosas casas ,a pesar de xa rematar a ruta, por iso non fun a máis pero si se regulasen estos problemas sería estupenda.

3. Esta ruta foi a única ruta á que acudin e foi moi fermosa. A paisaxe de Corrubedo era marabillosa e a camiñata polo monte agradoume moito, xa que puidemos disfrutar do aire fresco e do contacto coa natureza. A única obxección que poñería é que non houbo o suficiente tempo para comer, xa que pensaban que íamos atrasados pero chegamos dúas horas antes do estimado. Debido a esto, non fun ás demais rutas, xa que aínda tiña a comida na boca cando empezamos a camiñar. Se houbesen regulado isto mellor, eu iría ás outras dúas.